niedziela, 12 stycznia 2014

Alienacja rodzicielska

Następny program pojawi się w TV na temat alienacji czytam o tym właśnie na FB.

A o alienacji mówi się i pisze już od lat nie tylko w naszym kraju ale na całym świecie. Na Golden Line poznałam ten problem już w 2009 roku i włączyłam się aktywnie przez te wszystkie lata w dyskusje z ojcami i ich stowarzyszeniami i to nie tylko w naszym kraju ale we Włoszech, Szwecji, USA i UK.

Tyle już napisałam, że już pisać mi się nie chce tylko powiem tak:

Jak można rozwiązać ten problem skoro osoby zajmujące się tematem wyszły z takich rodzin i miały takich rodziców.? 
Jak można rozwiązać ten problem skoro mózgi osób, które wyszły z takich rodzin nie funkjonują prawidłowo i ludzie nie rozumieją dlaczego? 
Jak można mieć zdrowe pomysły na rozwiązanie tego problemu alienacji jak nie ma się tej wiedzy i nie rozumie się dlaczego ludzie wybierają sobie takich a nie innych partnerów i partnerki

Dzieci potrzebują rodziców z tą wiedzą!

Ojcowie i matki walczą o to, żeby zemścić się na partnerze a nie o dzieci!

I po wszystkich tych latach dyskusji, pisania, czytania i obserwowania, doszłam do wniosku, że walka ojców o dzieci tak samo funkcjonuje jak walka z przemocą w 4 ścianach wszystkich krajowych i światowych organizacji. 

BIEDNE DZIECI!
którym potem tłucze się do głowy, że mają być wdzięczni rodzicom że im podarowali życie!

Od wieków głupota i ignorancja rządzi światem i tak pozostanie niestety! I tacy ludzie będą rwali się do rządzenia, rozwiazywania problemów i namawiania do rodzenia dzieci!

Brak komentarzy:

Polecany post

Choroby psychiczne a przemoc doświadczona w dzieciństwie.