sobota, 2 marca 2019

Cześć Sabina - pomożesz?

Dostaję na priv takie pytanie od mężczyzny, żeby włączyć się do dyskusji pod postem o przemocy mężczyzn wobec kobiet.

JAK JAK MOGĘ JESZCZE WAM POMÓC MĘŻCZYŹNI? Nie mam już pomysłu.
Jeżeli skomentuję na takiej tablicy to albo wykasują mój komentarz albo zablokują, albo usłyszę to, co słyszę za każdym razem - że jestem walnięta, potrzebuję się leczyć, nienawidzę kobiet .... i inne bzdury.  To jest już strata mojego czasu.

POMOCY TO JA POTRZEBUJĘ, ŻEBYŚCIE WY MĘŻCZYŹNI PRZESTALI SIĘ BAĆ WASZYCH PARTNEREK, SIÓSTR, MATEK, KOLEŻANEK I WSZYSTKICH INNYCH KOBIET I ZACZĘLI UDOSTĘPNIAĆ na waszych tablicach TO CO JA ZAMIESZCZAM NA moich fanpage'ach  Feminizm zagłusza przemoc wobec dzieci i wobec mężczyzn - Sabina Gatti Mężczyźni gwałceni przez kobiety - Sabina Gatti , Przemoc nie ma płci, Kampania Wirtualna przeciwko Przemocy Kobiet wobec Mężczyzn i Dzieci albo to, co zamieszcza Anetka Falkowska na Violence has no gender

TO JA Sabina Gatti I ONA Anetka Falkowska POTRZEBUJEMY WASZEJ POMOCY, BO MY JUŻ WAM OD LAT POMAGAMY, DEDYKUJEMY WAM NASZ CZAS A WY ZA NASZĄ HARÓWĘ ODWDZIĘCZACIE SIĘ MILCZENIEM I BIERNOŚCIĄ.

Rozumiem Was i wasz strach,  ale kiedyś przecież trzeba pokonać STRACH! Jak się nie zmierzycie z tym waszym strachem to ja ani Aneta cudów nie zrobimy.

Widzę, że nawet osoby, które już są świadome i mają wiedzę o przemocy sami rozpowszechniają, lajkują i udostępniają posty o przemocy mężczyzn wobec kobiet, UTRWALAJĄC W TEN SPOSÓB STEREOTYPY I KRZYWDZĄC TYM W TEN SPOSÓB MĘŻCZYZN I DZIECI.

TO MY, OSOBY ŚWIADOME, KTÓRE WIEMY, ŻE RODZINA TO NAJNIEBEZPIECZNIEJSZE MIEJSCE NA ŚWIECIE DLA DZIECKA I ŻE KAŻDE DZIECKO, CHŁOPCZYK CZY DZIEWCZYNKA RODZĄ SIĘ CUDOWNI A NIE PRZEMOCOWI, POWINNIŚMY BOJKOTOWAĆ TAKIE POSTY I KAMPANIE UTRWALAJĄCE STEREOTYPY A NIE WSPIERAĆ.

WSPIERAJĄC TAKIE POSTY I KAMPANIE WSPIERACIE PRZEMOC MATEK WOBEC DZIECI I INNYCH KOBIET W ŻŁOBKACH, PRZEDSZKOLACH, SZKOŁACH - JESTEM ROZCZAROWANA.

A DO TYCH MĘŻCZYZN, CO PROSZĄ MNIE O POMOC POWIEM TAK:

" KOMENTUJCIE NA TAKICH KRETYŃSKICH STRONACH HASZTAGIEM TYLKO : #trzymamstroneprawdy #PRZEMOCNIEMAPŁCI

Moje teksty dla Fundacji Masculinum - https://masculinum.org/portal/author/sgatti/



Brak komentarzy:

Polecany post

Choroby psychiczne a przemoc doświadczona w dzieciństwie.