sobota, 26 stycznia 2019

Czy okradzionym przez banki warto "tracić" czas na takie konferencje?


Czytam o czym będzie mowa na tej konferencji:
"Co zrobić, aby w Polsce głos obywateli faktycznie miał znaczenie? Jakie mechanizmy uruchomić, aby politycy służyli społeczeństwu, a wyborcy mieli nad nimi realną kontrolę? Czy Polskie życie publiczne może być etyczne, moralne? Jak wzmocnić rolę rodziny? Jak skutecznie walczyć z grabieżą dokonywaną w “majestacie prawa”?
Kilkunastu prelegentów, z różnych środowisk, przedstawi konkretne propozycje."
Niektórzy poszkodowani mają wątpliwości i czytam:
Temat ciekawy, ale nam dzisiaj potrzeba konkretnych działań a nie niekończących się debat i dyskusji bez realnego wpływu na bieżącą sytuację. Wiem, że od czegoś trzeba zacząć, ale my już nie mamy czasu na społeczną edukację, chociaż ma to sens w odniesieniu do zbliżających się wyborów."
Ja natomiast mam inne zdanie. Właśnie dlatego, że jesteśmy w takiej sytuacji jakiej jesteśmy takie spotkania są nam potrzebne na teraz i na przyszłość przy urnach. Poszkodowani potrzebują edukacji, bo gwarantuję wam, że większość poszkodowanych w aferze GetBack /okradzeni przez banki Idea, Lion's/ w nadchodzących wyborach zagłosuje na PO niestety.

Ponieważ stoimy w miejscu i nasz problem nie rozwiąże się jutro, nie wiemy kiedy i czy w ogóle, więc warto spotykać ludzi, słuchać i rozmawiać. Wiedzy nigdy nie jest za dużo. Nasze wszystkie pomysły po 9 miesiącach jakoś nie rozwiązały naszego problemu - czytaj

A po wysłuchaniu posiedzenia podkomisji nadzwyczajnej dla frankowiczów mój optymizm spadł do zera / a jaką optymistką byłam każdy wie/ Mamy do czyniena z bandą nieudaczników, z mafią finansowo - bankową, której rządzący się boją albo są z nią powiązani.

Ja nie wiem, czy poszkodowani są tego świadomi i czy wiedzą jak zwalcza się mafię?/ja śledzę jak to robią Włosi od lat więc chyba jestem trochę bardziej świadoma tego od Kowalskiego/Kowalskiej, którzy tym się nie interesują/.


Brak komentarzy:

Polecany post

Choroby psychiczne a przemoc doświadczona w dzieciństwie.