czwartek, 4 kwietnia 2024

Modna mantra, że wszystko możemy!

zaczęłam słuchać i jestem na minucie 9:00  i adrenalina idzie mi w górę  - ta modna mantra, że "wszystko możemy osiągnąć" jest bardzo szkodliwa i krzywdząca dla wielu ludzi, ponieważ to nie jest prawda, że wszystko możemy osiągnąć i wszystko od nas zależy. 

Należę do osób, które są odważne, skonfrontowały się ze swoim strachem i zmieniły swoje życie, ale nie zgadzam się kategorycznie, że wszystko mogę osiągnąć, a dowodem na to jest nasza Pandemia Srowidowa! 

Pokazała mi ona, i nie tylko mi,  że mogę stracić rodzinę, przyjaciół znajomych, bo należę do tak zwanych płaskoziemców. Ile nas jest w tym chorym społeczeństwie? Ile jest osób emocjonalnie dojrzałych wśród płaskoziemców? 

I ja mam wierzyć, że wszystko mogę? że mogę mieć wokół siebie osoby z taką samą wiedzą jak ja? Osoby emocjonalnie dojrzałe? NIE! my wszystkiego nie możemy! Możemy tylko tyle na ile nam to chore społeczeństwo/świat pozwoli. 

Im bardziej jesteś odważny i świadomy tym bardziej jesteś samotny! Wszystko inne to modne krzywdzące brednie.


Taki komentarz znalazłam pod tym nagraniem:

"Pełno będzie zwodzicieli którzy będą innych kierować na zatracenie Piękne hasła (new age się kłania) niestety puste bez pokrycia a do tego zasłaniający się przykładami badań, rezonansu (Schuman to nic innego jak analizator fal dźwiękowych - w muzyce wykorzystywany) które są fałszem a fałsz to kłamstwo"



Brak komentarzy:

Polecany post

Choroby psychiczne a przemoc doświadczona w dzieciństwie.