poniedziałek, 3 lutego 2014

Głosujcie na mojega bloga w konkursie - Blog Roku 2013.

Wszystkim, którzy zagłosują na mojego bloga już teraz serdecznie dziękujemy: 
  • JA - autor bloga 
  • DZIECI - ofiary przemocy
  • MĘŻCZYŹNI - ofiary przemocy 

Głosowania trawa do 06 lutego 2014 do godziny 12:00. 


Mam nadzieję, że pomożecie mi go wygrać. Osoby, które mnie znają wirtualnie i osobiście wiedzą jak bardzo zależy mi na podniesieniu świadomości w tym temacie w społeczeństwie przede wszystkim dla dobra dzieci no i oczywiście, żeby zdjąć z pleców mężczyzn etykietę "wyłączny sprawca przemocy".



Liczę na was wszystkich i waszych znajomych i znajomych waszych znajomych. 



Wygranie tego konkursu pozwoliłoby na nagłośnienie tego tematu tabu w naszym społeczeństwie, bo jak wiecie, na ten moment, nasze społeczeństwo przekonane jest, że przemoc ma płeć męską.