czwartek, 30 stycznia 2014

Możecie głosować na mojego bloga!

Mam nadzieję, że pomożecie mi go wygrać. Osoby, które mnie znają wirtualnie i osobiście wiedzą jak bardzo zależy mi na podniesieniu świadomości w tym temacie w społeczeństwie przede wszystkim dla dobra dzieci no i oczywiście, żeby zdjąć z pleców mężczyzn etykietę "wyłączny sprawca przemocy".
Liczę na was wszystkich i waszych znajomych i znajomych waszych znajomych.  
Wygranie tego konkursu pozwoliłoby na nagłośnienie tego tematu tabu w naszym społeczeństwie, bo jak wiecie, na ten moment, nasze społeczeństwo przekonane jest, że przemoc ma płeć męską. 

Głosowanie trawa do 06 lutego 2013 do godz. 12:00
Wszystkim, którzy zagłosują na mojego bloga już teraz serdecznie dziękujemy: 
  • JA - autor bloga 
  • DZIECI - ofiary przemocy
  • MĘŻCZYŹNI - ofiary przemocy 
i prosimy Was rozpowszechniajcie tą wiedzę.